Sklep elektryczny :
Ligeroo/GniazdkaPanasonic
sklep: 24h/7
realizacje: pon-pt 10.00-16.00
ul. Promienista 92/9
60-178 Poznań
kom. 662-252-003
email: sklep@ligeroo.pl
46071906 |
Reklamacje
Procedura rozpatrywania reklamacji
1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556¹- 556³ Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:
2. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób:
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej e-mail, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
5. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Ligeroo Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
Gwarancja
Towary dostępne w Sklepie internetowym Sprzedawcy objęte są gwarancją. Informacja o udzielonej gwarancji jak i czas trwania gwarancji znajduje się w opisie danego produktu. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna, którą Sprzedawca wydaje wraz z towarem.